Hidup di dunia ini ada tatasusilanya..jika kita menghormati 'rumah' insan lain...insan lain akan menghormati 'rumah' kita. Jgn sesekali kita cuba untuk merobohkan 'rumah' insan lain. Walau hanya ingin menjadi seorang kawan tapi hormat-menghormati hak insan lain mesti disemat dalam diri. Barulah kita akan disenangi. Setiap manusia sibuk dgn dunianya yang tersendiri tapi mesti ada ruang untuk menghubungi kawan kita hanya pada waktu yang biasa bukan luar biasa. Kalaulah kita asyik fikir dunia ciptaan kita yg berlanggar dgn tatasusila Malaysia ini betul, alamatnya makin kuranglah kwn yg membawa kita ke jalan yang diredhai :) ...8227

♥ Geng Blogger yg BeSt ♥


Bagi Kwn-Kwn yg blum follow...n nak follow...tgk kat atas...ade tulis TUTORIAL, Klik kat situ.... :)

REBUT TEORI HASILKAN COKLAT DGN RM35 shj

Salam semua kawan-kawan...
Sukacita dimaklumkan, saya telah selamat menghasilkan TEORI PERTAMA saya iaitu
CARA MUDAH MENGHASILKAN COKLAT.
Teori ini adalah karya pertama saya, jadi saya mempromosikan ia HANYA pada harga RM35 sahaja.
Teori ini akan saya edit dari masa ke semasa..tapi maybe harganya dah tak sama dgn harga promosi :)
Untuk sesiapa yg tiada masa untuk pergi belajar praktikal atau memang tidak tahu langsung asas dalam membuat coklat, mmg wajib membeli teori dlm bentuk PDF ini.
Ia mmg sgt simple dan mukasuratnya pun tak byk tapi mmg cukup pengetahuan dlm asas utk membuat coklat.
*Teori ini hanya asas - Coklat Compound.
*Teori untuk Nutty Praline, Kotak Coklat, Lolli Choc akan menyusul.....

SILA EMEL SAYA UNTUK MENDAPATKAN NO. AKAUN BANK.. TQ :)

Thursday

Kelas Mem'baking' Kek

Sukacita dimaklumkan Myshopbello akan mengadakan kelas mem'baking' kek bagi sesiapa yg masih baru dlm bidang baking2 ni...

Apa yg anda dpt belajar : Myshopbello akan ajar anda cara untuk kek anda 'menjadi!' :)

Kerana apa : banyak komen dari kawan2 yg mengatakan keknya tak lembut lah,xsedap lah, kek mendaplah, kurang tu lah, lebih ni lah....so kita belajar step by step :)

1 comment:

deqja said...

confirm aku join.bila tu

BORANG TEMPAHAN KAEDAH MEMBUAT COKLAT

Name:
Email Address:
No. Telefon:
Cara Pembayaran:
Sila copy paste BUKTI PEMBAYARAN di sini:

Form provided by Freedback.